Cookie box Az egyéni adatok felhasználásához az OTTO-nak és partnereinek szüksége van az Ön hozzájárulására, hogy az Ön érdeklődésének megfelelő információkat tudja közölni. A hozzájárulást erre a weboldalra, a linkre, illetve az OK-ra kattintva tudja megadni. A hozzájárulást itt tudja visszautasítani.

OK
Világmárkák széles választéka 4000 Ft ajándék hírlevél feliratkozóknak Ingyenes kiszállítás 25.000 Ft felett*

x

lMENÜ


 

Szállítással kapcsolatos tudnivalók és szállítási díjaink

A szállítással kapcsolatos részletes információkért kérjük, olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket!

 

A LASCANA kizárólag Magyarország területére vállal kiszállítást!

 

Házhozszállítás Posta futárszolgálattal: A Webáruházban megrendelt termékeket a LASCANA logisztikai partnere, a Magyar Posta Logisztika - Futárszolgálat (továbbiakban: MPL) szállítja házhoz munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban. A kézbesítés várható időpontjáról a futárszolgálat e-mail-ben értesíti a Vevőt a kiszállítás időpontjáról. Ha a csomag várható érkezése a Vevő számára nem megfelelő, akkor a továbbiakban a futárszolgálattal tud újabb időpontot egyeztetni az MPL ügyfélszolgálati telefonszámán: 06-1/333-7777, e-mailben az ugyfelszolgalat@posta.hu email címen, vagy az MPL webportálján (https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes) keresztül a küldeményazonosítóra történő hivatkozással. Amennyiben a csomag kézbesítése akadályba ütközik, a futár a megadott címen hagyott értesítő nyomtatványon tájékoztat az első kézbesítési kísérletről.

Az első kézbesítési kísérlet meghiúsulása esetén még egyszer megkíséreljük a csomagot kiszállítani, mely díjmentes. Az első szállítást követően 10 napja van a Vevőnek, hogy a csomagot átvegye, utána a csomag visszakerül a LASCANA raktárába. Az értesítő nyomtatványon szerepel a futár telefonszáma, az MPL központi ügyfélszolgálat telefonszáma, e-mail címe, melyen egyeztethető egy újabb helyszín és időpont, ahol az átadás-átvétel lebonyolítható. Az MPL csapata nagyon rugalmas, mindent megtesznek annak érdekében, hogy a Vevőhöz a küldemény garantáltan eljusson a lehető leghamarabb. Azonban az MPL munkatársai címről címre haladva érkeznek el a címzetthez, ezért nem kérhető, hogy a futár érkezés előtt telefonáljon, vagy külön egyeztessen a Vevővel, emiatt célszerű olyan címet megadni, ahol a Vevő (vagy családtagja, munkatársa, ismerőse) napközben elérhető.

 

Küldemény nyomon követése: A küldeményazonosító ismeretében a Vevő nyomon követheti csomagját a https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes weboldalon. Ha a Vevő érdeklődni szeretne a csomag státusza vagy a szállítás pontos időpontja iránt erre lehetősége van hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00 ill. csütörtökön 08:00-20:00 óráig az MPL vevőszolgálati számán: 06-1/333-7777.

 

Csomagátvétel: A Csomag megérkezésekor kérjük, minden esetben ellenőrizze a csomagolás sértetlenségét! Sérült csomagot ne vegyen át a futártól vagy ragaszkodjon a jegyzőkönyv felvételéhez! Ha a csomag sérült és nincs hozzá mellékelve sérülésről szóló kárfelvételi jegyzőkönyv, kérjük, ne vegye át a csomagot. Hiányos csomag esetén küldje el a LASCANA címére a jegyzőkönyvet, és a LASCANA pótolja a hiányzó árucikket. Az esetleges további reklamációk érvényesítése érdekében kérjük, őrizze meg a csomag kifizetését igazoló bizonylatot.

 

Szállítási díjak

 

25 000 Ft feletti rendelés esetén
INGYENES
25 000 Ft alatti rendelésnél a Webáruházban történő bankkártyás fizetés esetén
990 Ft
25 000 Ft alatti rendelésnél utánvételes fizetés esetén
990 Ft

Utánvételes fizetés esetén a 990 Ft-hoz 250 Ft utánvét kezelési díj kerül felszámításra, így összesen 1240 Ft.

 

Nagy kereslet esetén előfordulhat, hogy egyes termékekből hiány keletkezik, s így a megrendelt árucikkeket a LASCANA csak több csomagban tudja elküldeni. E-mailben közöljük a hiányzó termékekre vonatkozó szállítási információt.

 

A rendelés értékének megállapítása során kedvezmény igénybevétele esetén a tényleges, már a kedvezménnyel csökkentett vásárlási értéket vesszük figyelembe. Az ugyanazon Vevő által egy napon, de külön megrendelésben leadott rendeléseket a LASCANA külön kezeli és szállítja házhoz, ezért azok tekintetében a szállítási díj külön, megrendelésenként fizetendő.

 

X
X

Köszönjük, hogy elkészítette értékelését!

A következő szöveget rögzítettük:



Ön engedélyezi, hogy keresztnevét közzétegyük értékelése mellett.


Az Ön értékelése:


Az Ön értékelése beérkezett rendszerünkbe, feldolgozás után, az elküldéstől számított két héten belül publikálásra kerül honlapunkon.

Folytat
x
Trendek, újdonságok & 4000 Ft AJÁNDÉKBAo