Cookie box Az egyéni adatok felhasználásához az OTTO-nak és partnereinek szüksége van az Ön hozzájárulására, hogy az Ön érdeklődésének megfelelő információkat tudja közölni. A hozzájárulást erre a weboldalra, a linkre, illetve az OK-ra kattintva tudja megadni. A hozzájárulást itt tudja visszautasítani.

OK
Világmárkák széles választéka 4000 Ft ajándék hírlevél feliratkozóknak Ingyenes kiszállítás 25.000 Ft felett*

x

lMENÜ


Kérdése van a rendeléssel, a szállítással vagy a fizetéssel kapcsolatban? Kérdezzen, itt segítséget találhat mindenhez!

Összegyűjtöttük ide Önnek a leggyakoribb kérdéseket, és természetesen meg is válaszoltak azokat!

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a vásárlására vonatkozó részletes feltételeket az Általános Szerződési Feltételek , az adatkezelési eljárásunkat az Adatvédelmi Tájékoztató  tartalmazza, az itt található információk nem teljes körűek.

 

 

Kérdések a szállítással kapcsolatban

Mikor szállítják ki a megrendelt csomagomat? >

A Webáruházban megrendelt termékeket a LASCANA logisztikai partnere, a Magyar Posta Logisztika - Futárszolgálat (továbbiakban: MPL) szállítja házhoz munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban. A kézbesítés várható időpontjáról (a futárszolgálat e-mail-ben értesíti a Vevőt a kiszállítás időpontjáról). Ha a csomag várható érkezése a Vevő számára nem megfelelő, akkor a továbbiakban a futárszolgálattal tud újabb időpontot egyeztetni az MPL ügyfélszolgálati telefonszámán: 06-1/333-7777, e-mailben az ugyfelszolgalat@posta.hu email címen.

Hogy tudom nyomon követni a megrendelt csomagom? >

A küldeményazonosító ismeretében a Vevő nyomon követheti csomagját a https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes weboldalon. Ha a Vevő érdeklődni szeretne a csomag státusza vagy a szállítás pontos időpontja iránt erre lehetősége van hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00 ill. csütörtökön 08:00-20:00 óráig az MPL vevőszolgálati számán: 06-1/333-7777.

Mennyibe kerül a szállítás?

Bankkártyás fizetés esetén a szállítási költség: 990 Ft. A csomagolási és szállítási költség utánvétes fizetési mód választásánál
1190 Ft. A szállítási feltételekről itt tájékozódhat részletesebben.

Hány nap alatt érkezik meg a csomagom? >

A szállítás 5-8 munkanapon belül történik meg amennyiben az adott áru van készleten. A szállítási feltételekről itt tájékozódhat részletesebben.

Kérdések a fizetéssel kapcsolatban

Tudok bankkártyával fizetni? >

Igen, Mastercard és Visa bankkártyát fogadunk el. A bankkártyát kibocsátó társaság, a kártyaszám és az érvényesség dátuma mellett bankkártyája ellenőrző kódjára is szükségünk lesz. Az ellenőrző kód a bankkártya hátoldalán található 3 jegyű szám, amely az internetes fizetés biztonságosságát szolgálja. A vételárral csak az áru kiszállításakor terheljük meg bankkártyáját. Bankkártyás fizetés esetén a szállítási költség: 990 Ft

 
Tudok utánvételes fizetést kérni? >

Igen, ha Ön az utánvétes fizetési módot választja, akkor utánvétes ajánlott küldeményként küldjük a csomagot az Ön által megadott címe. Ön a csomag átvételekor fizeti ki a fizetendő összeget (megrendelt termékek értéke + szállítási díj) a futárnak. A csomagolási és szállítási költség utánvétes fizetési mód választásánál 1190 Ft.

Kérdések a visszavásárlási lehetőségekkel kapcsolatban

Hogyan állhatok el a megrendeléstől? >

Cégünk minden termékére visszavásárlási lehetőséget biztosít az alábbiak szerint: Amennyiben a LASCANA által küldött termék nem nyerné el a Vevő tetszését, a termék kézhezvételétől számított 14 (tizennégy) napon belül joga van indokolás nélkül elállni vásárlási szándékától. Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vevő vagy a Vevő által megjelölt, a szállítótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Ha a Vevő elállási jogával élni kíván köteles az elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát eljuttatni a LASCANA-hoz email üzenetben a rendeles@lascana.hu email címre, vagy postai úton az Otto Central Europe Kft. Budapest 1320. postafiók címre. A Vevő az elállási jogát a megrendelés és a termék átvétele közti időben is gyakorolhatja. Elállás nyilatkozatminta innen letölthető. A visszavásárlási feltételekről itt tájékozódhat részletesebben.

Kérdések a szavatossággal, garanciával kapcsolatban

Hogyan érvényesíthetem a kellék és termékszavatosságot? >

A Vevő a LASCANA hibás teljesítése esetén kellékszavatossági igényt érvényesíthet A Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő (2) hónapon belül közölni. Ugyanakkor a Vevő a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. A teljesítéstől számított hat (6) hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vevő a számla bemutatásával igazolja, hogy a terméket a LASCANA-tól vásárolta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vevő köteles bizonyítani, hogy a Vevő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. A szavatossági feltételekről itt tájékozódhat részletesebben.

Jótállás Hibás teljesítés esetén >

A jótállásból eredő jogait a Vevő a fogyasztási cikk részére történő átadásától kezdődő 1 éves időtartamon belül gyakorolhatja. A LASCANA jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. A jótállási igény a jótállási jeggyel, valamint a csomagban kapott számlával érvényesíthető. A jótállásra vonatkozó részletes információkat az adott termékre vonatkozó jótállási jegy tartalmazza. A jótállási feltételekről itt tájékozódhat részletesebben.

 
X
X

Köszönjük, hogy elkészítette értékelését!

A következő szöveget rögzítettük:



Ön engedélyezi, hogy keresztnevét közzétegyük értékelése mellett.


Az Ön értékelése:


Az Ön értékelése beérkezett rendszerünkbe, feldolgozás után, az elküldéstől számított két héten belül publikálásra kerül honlapunkon.

Folytat
x
Trendek, újdonságok & 4000 Ft AJÁNDÉKBAo